wtorek, 13 września 2016

Wstęp

Cześć, kochani!
Zdarzały się dni, że chciałam założyć tego typu bloga, w którym będę mogła się z Wami dzielić swoimi myślami i skoro zrezygnowałam, jak na razie, z publikowania opowiadań na wattpadzie, pomyślałam, że mogę przyjść do Was tutaj i zainteresować Was swoim podejściem do życia, rozwiązywaniem problemów itd.
Na wstępie raczej nie powiem Wam zbyt wiele, bo nie ma takiej potrzeby, aby się tutaj rozpisywać. Najpierw może się Wam przedstawię, bo na pewno nie są tu tylko osoby z wattpad, które mogą mnie kojarzyć.
Mam na imię Weronika, mam osiemnaście lat i w tym roku jestem w klasie maturalnej, co oznacza, że przede mną bardzo dużo pracy i prawdopodobnie stresu, który już mnie nękał w zeszłym roku i miałam przez niego małe problemy ze swoim zdrowiem. A mówią, że szkoła nie zabija. Kocham pisać opowiadania, publikowałam je przez dwa lata, uwielbiam czytać książki, śpiewać, spacerować, spędzać czas z przyjaciółmi. Lubię czasami porozmawiać na poważne tematy i posłuchać zdania drugiej osoby. Interesują mnie ludzie. Od zawsze im się przyglądałam i próbowałam ich zrozumieć. Kocham zespół One Direction, choć nie jestem pewna, czy jeszcze do siebie wrócą. Kocham również Selenę Gomez. Moim największym marzeniem jest zwiedzić cały świat. Moim celem w życiu jest być szczęśliwą.
Jak na razie to chyba tyle. Abyśmy się lepiej poznali, napiszcie też coś o sobie w komentarzach. ^-^

Kocham, Weronika. xx

1 komentarz:

  1. Jestem Marysia i przed chwilą pisałam do Ciebie na messengerze XD ♥ xx

    OdpowiedzUsuń