wtorek, 18 października 2016

#5 Sposoby na nudę

Dzisiaj będzie trochę luźniej. Kiedy w wakacje oglądałam serial „Przyjaciele”, jak to robiłam przez cały miesiąc w ten cudowny czas, za którym zapewnie nie tylko ja tak bardzo tęsknię, stwierdziłam, że jest to dobry sposób na odpoczynek. Z tego powodu postanowiłam napisać ten post. (:
Chyba każdy z nas ma takie dni, kiedy nie wie, co może zrobić. Czasami nawet nie ma na nic ochoty, ale jednak chciałby coś zrobić. Cóż, powiem Wam, co ja robię w takie dni. Jeśli chcecie, możecie to wykorzystać.


#1 Seriale.
Gdy w wakacje wróciłam już ze swoich wszystkich wyjazdów (to było w lipcu), zastanawiałam się, co mogę robić przez resztę tego wolnego czasu. Wiedziałam, że przecież nie w każdej chwili będę gdzieś wychodzić, a o wyjazdach już nie wspominam, ponieważ wszystkie już zakończyłam. Z tego powodu postanowiłam oglądać serial. Była to dobra metoda na zajęcie wolnej chwili, którą spędzało się w domu i nie miało się ochoty na robienie czegokolwiek innego. Osobiście bardzo polecam wam serial „Przyjaciele”. Myślę, że chyba każdy z was go zna, chociaż ostatnio niejeden raz przekonałam się, że ludzie nie oglądali nawet jednego odcinka z tej serii. Było to dla mnie zaskoczeniem, ponieważ pamiętam, jak sama w wieku czterech lat oglądałam to ze swoim tatą (wtedy odcinki były jeszcze nowe). Może wtedy nie rozumiałam za wiele, ale pamiętam, że lubiłam ten serial za dobry humor. Zawsze można było się przy nim pośmiać. Mimo tego, że serial jest przepełniony humorem, również pokazuje wiele o życiu. Na pewno znajdziemy tam sprawy, które spotykają każdego z nas lub jeszcze na nas czekają. Dzięki temu serialowi możemy się przekonać, że wiele ludzi ma podobne do nas problemy i każdy sobie jakoś z nimi poradzi. Również bardzo przywiązałam się do postaci z danego serialu. Są podobne do nas. Myślę, że tutaj również każdy znajdzie kogoś, w kim może zobaczyć siebie.
Oczywiście nie oglądałam tylko „Przyjaciół”, lecz uważam, że jest to świetny serial, kiedy nie wiesz, co możesz ze sobą zrobić. Zawsze dobrze zajmie ci czas. Ale równie dobrze możesz oglądać inne seriale, jak na przykład Teen Wolf, The 100 czy American Horror Story oraz wiele innych. Każdy znajdzie coś dla siebie.


#2 Youtube.
Na początku wakacji z nudów zaczęłam przeglądać kanał pewnego youtubera. Przez to, że jego filmiki mi się spodobały, w wolnych chwilach potrafiłam wchodzić na jego kanał i oglądać jego starszą twórczość, co zajmowało mi czas, w którym nie wiedziałam, co mogłabym ze sobą zrobić. Dlatego tutaj też polecam wam znaleźć coś dla siebie lub przeglądać stare filmiki waszych ulubionych youtuberów i oglądać je sobie w chwilach, kiedy nie wiecie, co ze sobą zrobić.


#3 Spacery.
Teraz będzie coś bardziej aktywnego niż siedzenie w miejscu przed laptopem czy telewizorem. Do spacerów nie potrzebujesz drugiej osoby, choć oczywiście zawsze jest wtedy milej. Jednak samotne spacery również są bardzo dobre. Często wychodzę na godzinę ze swoim psem. Zazwyczaj wieczorem. Jest to po prostu dobra forma spędzania czasu. Możesz wyjść i oddychać świeżym powietrzem. Możesz wtedy poukładać swoje myśli lub marzyć o tym, jak może wyglądać twoje życie. Możesz się cieszyć tym, jaki ten świat jest piękny, naturą, która cię otacza. Może nie brzmi to atrakcyjnie, ale uwierzcie mi, takie spacery też są dobre i z pewnością nie szkodą zdrowiu.


#4 Czytanie.
Jeśli lubisz czytać, czemu miałbyś tego nie robić, kiedy zżera cię nuda? Nie masz nowych książek i na razie cię na żadne nie stać? Przeczytaj coś drugi raz! Na pewno masz w domu swoją ulubioną, więc dlaczego nie skusisz się do tego, aby przeżyć ją po raz kolejny? Może za drugim razem zrozumiesz ją inaczej? A może po prostu znowu wczujesz się w nią tak mocno, że jak zakończysz czytanie, będzie ci przykro tak samo, jak było za pierwszym razem. Dlatego jeśli masz w domu książki, które chętnie przeczytasz jeszcze raz, zrób to. Przecież nie ma w tym nic złego.


#5 Spotkaj się z dawnymi znajomymi.
Może masz znajomych, z którymi już długo się nie spotykałeś, ale nadal za każdym razem, gdy się przypadkowo spotkacie, dobrze wam się ze sobą rozmawia? Jeśli tak jest, to dlaczego nigdy się ze sobą nie umawiacie? Sama miałam podobnie i nie wiem, dlaczego nigdy wcześniej nie spotykałam się z tą dziewczyną, ale mówię wam, jest warto. Miło jest posiedzieć z kimś, kogo się lubi i dowiedzieć się dokładniej, jak wygląda jego życie, niż tylko posłuchać tej osoby przez pięć minut, kiedy spotykacie się w autobusie. Jeśli macie takich znajomych, zastanówcie się nad tym, czy może nie warto się z nimi umówić.


#6 Zrób coś twórczego.
Może lubisz pisać? Może kochasz fotografię? Może uwielbiasz rysować? A może ciągnie cię bardziej w stronę muzyki? Może sport sprawia ci ogromną przyjemność? Tak? W takim razie, czemu zamiast zająć się właśnie swoją pasją, wolisz siedzieć i nic nie robić? Wiem, że nie zawsze ma się na to ochotę, ale jeśli masz tę ochotę i masz na nią czas, skorzystaj z tego! Nie warto marnować chwili, kiedy możesz zrobić coś twórczego. Możesz poprawić sobie humor dzięki rzeczy, którą kochasz.


#7 Wychodź na wydarzenia organizowane w twoim mieście lub w pobliżu.
Jeśli wiesz, że gdzieś niedaleko twojego domu odbywa się jakaś większa impreza, warto z tego skorzystać. Nie wiesz, kiedy nadarzy się na to kolejna okazja, a może będzie naprawdę przyjemnie. Weź ze sobą rodzinę lub przyjaciół i spędź ten czas właśnie z nimi na danym wydarzeniu. W dobrym towarzystwie na pewno będziesz się świetnie bawić i stworzysz kolejne cudowne wspomnienia.
Podałam Wam tutaj swoje pomysły. Wiem, że jest ich o wiele więcej, bo każdy ma swoje ulubione metody na zabijanie nudy. Dlatego miło by było, jakbyście napisali mi w komentarzach, co wy robicie, kiedy nie macie na nic ochoty. ^^

Kocham, Weronika. xx

1 komentarz:

  1. Moim sposobem na nudę jest czytanie i gotowanie. Kiedy nie mam ochoty na czytanie, albo po prostu oczy "odmawiają" mi posłuszeństwa to wypróbowuję nowe przepisy. Pozdrawiam. Joanna (buffy0).♥

    OdpowiedzUsuń